=VanDeZijkant==

“een goede voorzet en jouw kans om te scoren”

Trainen op Conversies

= “Zaterdagmiddag- Conversies “trainen achter een gesloten hek”

In 2001 hadden wij een conversie plan van 6 maanden. Data vanuit zes verschillende bronnen integreren tot een database.

“Is dat toen gelukt?, ja maar vraag niet hoe”.

Nog dagelijks worden we geconfronteerd met “oude” data.

Nu gaan we dat doen in 1 maand, “kan dat, ja, ….let maar op”.

“Hoe is dat mogelijk in een periode van zeven jaar, 2001 – 2008.

Gewoon een zeer deskundige leverancier, een samenwerkend team van gebruikers, managers, functionele en technische specialisten bijeen brengen en vooral ……apart houden.

Nu gebruiken we in onze wiki de metafoor van voetbal.

“Als je bezig bent met de specifieke voorbereidingen, gaat soms het stadion gewoon op slot.

Geen journalisten en geen “pottenkijkers”.

“Waarom?”, omdat topsport vraagt om details, afspraken en geconcentreerd kunnen zijn.

Resultaat komt niet vanzelf. Als het dan straks een doelpunt oplevert, lijkt het simpel en gewoon, maar de achtergrond is anders.

Dus de spelregel is , “wie je ook bent”, als je ziet dat een ploeg intensief aan het trainen is, geef ze dan vooral de ruimte, bij conversie geldt immers de gouden regel “een goed begin zorgt voor 2-0.”

Advertenties

07/06/2008 - Posted by | magister

Nog geen reacties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: