=VanDeZijkant==

“een goede voorzet en jouw kans om te scoren”

“Mijn digitale visitekaartje”

Dmv Sprout.com – heb ik mijn nieuwe visitekaartje opgesteld. Via tabbladen zie je mijn voornaamste werkzaamheden. Door deze aan te klikken kom je zo bij de verschillende tabbladen. Van video tot twitter en van mijn agenda tot links ben je zo direct op de hoogte van mijn laatste activiteiten. Via mijn weblog kom je dan weer terug bij mijn weblog.

Via deze sprout (die regelmatig bijgewerkt zal worden) heb je een indruk van mijn “digitale” werkzaamheden tot op dit moment. Via links kun je eventueel ter beschikking gestelde “objects” downloaden.

succes h:-)h

05/08/2008 - Posted by | infografics

Nog geen reacties

Geef een reactie

