=VanDeZijkant==

“een goede voorzet en jouw kans om te scoren”

Prezi

Op de website van Margreet van den Berg zag ik deze applicatie. Nieuwsgierig als ik ben, direct opgeven en ja hoor na een paar dagen kreeg ik de Beta toegang.
prezi
Zoals je inmiddels wel weet ben ik een doener en door middel van; gebruik, onderzoek, analyseer en reflecteer ik op de mogelijkheden. De “Colb circle” begint bij mij met doen, dan (be)kijken, erover denken en dan gewoon er mee door gaan of loslaten. Dit heet dan beslissen, zeggen ze.

Ik pak de businesscase van mijn Spelregelboekje “Drenthe College -Informatie – architectuur “. En maak zo een DIA beeld in Prezi. Hier kun je mij ervaringen volgen. Ik heb nog geen flauw idee waar het mee eindigt en wat het wel of niet brengt. Ik ben wel nieuwsgierig (maar dat ben ik al gauw).

29/03/2009 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

