=VanDeZijkant==

“een goede voorzet en jouw kans om te scoren”

Starten met mijn Postkantoor

Een tool om via 1 site al je posting te ordenen en of door te sturen. “Ben benieuwd”

 

PosterousVia 1 site al je communicatie uploaden

“Ken je dat gevoel”.

Informatie willen delen en uitwisselen via verschillende kanalen en doelgroepen. “Aan wie en waar laat je zien en lezen wat je zoal bezighoudt”. Tot nu toe heb ik mijn informatie gesegmenteerd gedeeld. De inhoud ervan is wisselend. Soms prive, soms zakelijk, soms gewoon reactief. Tot nu heb ik dat gestuurd via aparte kanalen. Steeds meer wil ik informatie gewoon breed kunnen neerzetten, zonder dat apart te moeten uitvoeren. “Alles is meestal toch te vinden”. Aan de andere kant heb ik daardoor wel het gevoel te kunnen segmenteren.

Eindelijk heb ik een tool gevonden waar je “posts” in 1 keer kunt delen. Het zal sneller gaan en eenduidig. Aan de andere kant heb ik het gevoel minder controle te hebben. En je weet, ik ben toch nog gek op controle.

Daarnaast kan ik nu snel ideen doorsturen en in een 2e stadium complementeren. Dit Postkantoor

13/10/2010 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

