=VanDeZijkant==

“een goede voorzet en jouw kans om te scoren”

Bloggen met postach.io

Ik gebruik nu Postach.io

http://zijkant.postach.io/link/bloggen-vanuit-evernote-met-postach.io

Na het gebruiken van Posterous werd ik weer geconfronteerd met beeindigen van  een website.

Daarnaast leg ik vooral vast om mensen te informeren over wat kan. Het overtuigen en laten zien hoe iets werkt laat ik graag aan de mensen zelf over. Uitproberen en als het werkt gewoon toepassen. 

Vaak switch ik zelf meer dan regelmatig! Nu weet ik inmiddels dat sommige personen mij nadoen en ook uitproberen. Daar gaat het dus om. Zelf doen. Hierbij maak ik alleen gebruik van mijn ipad. Als het “appmatig mogelijk is” is het nog praktischer.

Nog 1 ding.  Zo slim mogelijk werken . En ja dat kan met Evernote. Nu is de combinatiie van evernote en bloggen natuurlijk ideaal. Zeker als je met everclip, een bepaalde website, een verhaal, direct kan embedden. Het verhaal blijft achter op evernote en als een mogelijkheid weer verdwijnt heb ik de orginelen nog. Dus bij deze een link, die uitlegt hoe het werkt. Suc6.

http://lifehacking.nl/web20/bloggen-vanuit-evernote-met-postach-io/

Suc6

Vandezijkant gaat dus weer even in remissie. Postach.io met gebruik van evernote is nu uitgangspunt!

18/05/2013 Posted by | Uncategorized | Plaats een reactie